Velkommen til Blåveisen.

Blåveisen barnehage er en foreldreeid andelsbarnehage beliggende på Hamar vest, nær Mjøsa og Furuberget skogen . Vi tilbyr plasser til 60 barn i alderen 0 til 6 år.Barn fra andre kommuner kan også søke plass hos oss. Vi har egen kokk som lager mat til alle barn og ansatte hver dag. Se mer under arkfanen om "Mat i barnehagen"

Blåveisen barnehage er en foreldre - eid andelsbarnehage, som åpnet august 1991. Vi har fire avdelinger; To småbarnsavdelinger og to avdelinger for 3-6-åringene våre.

Barnehagen ligger på Hamar vest, med Furuberget, Mjøs stranda og flere av idrettsanleggene i byen som nærmeste "naboer"!

VI KAN TILBY:

• Fokus på "Den Gode Barndommen" og leken som forutsetning for læring.

•  Vi er sertifisert som Yogabarnehage

• En flott utelekeplass med spennende utfordringer, eget område for de aller yngste og egen gapahuk og bålplass.

•  Fokus på viktigheten av å skape gode relasjoner barn – voksen, barn - barn.

•  Aktiv bruk av nærmiljøet.

• Egen kokk og matservering.

• Tilrettelagte pedagogiske opplegg for hver aldersgruppe.

• Hyggelig og stabilt personale med masse kompetanse på barn.